טרגדיה • בחור ישיבה מבני ברק טבע למוות בחוף שרתון

    אליהו ז"ל, תלמיד ישיבת 'זיכרון מיכאל', נולד וגדל בבני ברק, והתעלה בשנים האחרונות בישיבה בזיכרון יעקב
    ישראל פריי 4 Comment on טרגדיה • בחור ישיבה מבני ברק טבע למוות בחוף שרתון

    'בין הזמנים' גובה מחיר כואב: אליהו מגורי כהן ז"ל, תלמיד ישיבה בן 20 מבני ברק, יצא לשחיית בוקר – ממנה לא שב • אזרחים שהבחינו בגופתו, ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך בבית החולים נקבע מותו • הלוויתו יצאה מבית הוריו • יהי זכרו ברוך

    צילום: איחוד הצלה
    אליהו ז"ל, תלמיד ישיבת 'זיכרון מיכאל', נולד וגדל בבני ברק, והתעלה בשנים האחרונות בישיבה בזיכרון יעקב
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימי 'בין הזמנים' אך נפתחו, וכבר גובים הם מחיר כבד: בשעה 8:00 בבוקר, הבחינו מתרחצים בחוף הסמוך לחוף לשרתון בתל אביב, בגופת צעיר שנמשתה מן המים. בתום פעולות זיהוי, התברר כי מדובר באליהו מגורי כהן ז"ל, בחור ישיבה בן 20 מבני ברק.

    בשעה 07:54 בבוקר נמסר למד"א מרחב דן על גבר כבן-30 שנמשה מהים סמוך לחוף הילטון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו החייאה ממושכת ופינו אותו לבי"ח איכילוב במצב אנוש תוך פעולות החייאה. מאוחר יותר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

    אליהו ז"ל, תלמיד ישיבת 'זיכרון מיכאל', נולד וגדל בבני ברק, והתעלה בשנים האחרונות בישיבה בזיכרון יעקב. מכריו מתארים דמות של בן עליה, ששקד במסירות על התורה, והיה חבר נאמן, מסור ואכפתי לסביבתו, ובעל מידות תרומיות.

    ההלוויה יצאה בשעה 15:30 מבית הוריו ברחוב בלוי בבני ברק, וממשיכה לבית העלמין ירקון בחלקת פתח תקווה. יהי זכרו ברוך.



    4 תגובות

    מיין תגובות
      1. תהילה א. התכוונת ברוך דיין האמת

    1. 3

      ה' ישמור ושנשמע רק בשורות טובות…..

    2. 2

      רב הטביעות הם זרמי סחף. אם יודעים מה לעשות יש סיכוי להיחלץ.

      מתוך וויקפדיה (עיינו, זרמי סחף):

      מה לא לעשות: לרוחץ שנקלע לתוך זרם סחף אסור לנסות לשחות ישירות אל החוף, בניגוד לכיוון הזרם. בכך הוא מסתכן בתשישות ובטביעה. הזרם אינו מושך אדם מתחת למים, אלא נושא אותו הרחק מהחוף, דרך ערוץ צר של מים.

      הבנת הבעיה: הזרם הוא כמו הליכון, שעל השוחה לרדת ממנו. הימנעות מלחץ, ושמירה על רוגע מסייעת בהתמודדות.

      מה כן לעשות: יש לשחות במקביל לחוף עד שהשוחה מחוץ לזרם, ולכוון למקומות בהם נראים גלים נשברים, בדרך כלל באזורים אלה, חפצים שנמצאים על המים ינועו לכיוון החוף. אם הזרם חזק מאוד, וקשה להיחלץ ממנו בשחייה, על השוחה להישאר במצב רגוע, לשמור את כוחותיו לשלב מאוחר יותר, עד שהזרם יישא אותו וייחלש, ואז יוכל לשחות בקצב רגוע, אלכסונית אל החוף – הרחק מהזרם, אך חזרה על החוף.

      וכמובן: על שחייני חוף להבין את הסכנה בזרמי הסחף, ללמוד כיצד לזהות אותם, איך להימלט מהם, ולשחות במקומות עם השגחת מצילים, אם אפשר.